Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilka märken har ridbyxor med extra längd i benen? Helskodda letar jag efter. Jag vill inte ha några som har snålat med skoningen så man inte kommer ner i sadeln ordentligt.
Om ni vet exakt benlängd på dem får ni gärna skriva ut det! Tack!
Tycker nästan alla ridbyxor är långa i benen,men nu har ju jag taxben
Tycker nuvarande byxorna från Börjes har jättelånga ben ,både Dominus och ett par blårutiga.
pikeurs microfiberbyxor har längst ben av alla jag provat. räcker till mig som är 178 och har 36" i längd på jeans. dessutom elastiska
även på längden.
bomullstygen har inte riktigt lika långa ben. konstigt nog.
Nu kommer jag att ge ett ganska märkligt svar kanske men de ridbyxor som Stadium har är extra långa i benen! Jag själv är långsmal och har provat alla möjliga ridbyxor i alla möjliga prisklasser och rätt vad det var hittar jag ett par som sitter perfekt - på Stadium av alla ställen!
Ja, du är ju längre än mig. Så det borde fungera.
Jag har ju tappat i vikt nu. Så mina byxor är för stora allihop. Idag fick jag rida i ett par som jag rotade fram ur förrådet. Och det var hööög midja på dem och lite, lite för små. Så det kändes som om jag hade korsett på mig. Äcklig känsla när man vill andas och slappna av i ridningen.
Det är ju just de där Pikeur i microfiber jag gillar bäst iaf. Man kommer ner bäst i sadeln med dem och så håller de färgen bra. Kan du ha dem borde de ju fungera på mig med.
Jag får testa nästa gång jag har tid att svänga förbi ridshoppen.
Tack för tipset!
Hundavel & Ras Ja jag har sett och hört det där med rädslor med.. mest nu efter jag köpte min.
Men som valp var han inte alls som en terrier. Han var...