Extra Val 7 april

Självklart! Att inte rösta finns inte ens på kartan i min värld.

Däremot osäker på om jag kommer rösta lika eller annorlunda. Inte för att jag har ändrat åsikt (om något blivit ännu starkare i min övertygelse) men ett omval är ett av få tillfällen då jag kan se en vits med att rösta annorlunda.
 
OM det blir ett extra val så kommer jag självfallet att rösta! Med största sannolikhet så blir det på samma parti som tidigare. Det enda som skulle kunna ändra det är om någon megaskandal dyker upp om det partiet samtidigt som det visar sig att något annat inte är så illa som jag först tänkt.
 
Om det blir extraval kommer jag så klart att rösta och om inget osannolikt sker röstar jag på samma parti som vid ordinarie val.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 002
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
3 703
Senast: Fazeem
·
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 328
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
23 948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp