ey Gunnar!

cili

Trådstartare
kan du inte fixa en smileytävling?
så kan vi som hänger här på buke måla egna smileysar å sen får dom andra rösta vilka dom tycker e bäst, å dom som vinner då får bli smileysar som man kan använda i sina inlägg
de vore ju kul
 
Lite informellt till att börja med får ni gärna lägga in förslag på smileysar här, som ni gjort själva.
Håll dem i samma storlek som de gamla.

Om det verkar finns ett intresse kan vi väl lägga upp någon omröstning framöver för att se vilka som är mest populära.
 
Här kommer 10 förslag på "nya" smileysar som jag knepat ihop i samma stil som de vanliga Bukefalos-smileysarna. Jag gillar när de ser likadana ut stilmässigt. Vad tycks?

Smile - en som är lite mer normalglad, de två nuvarande glada är för lika varandra
Crying - tårarna var svåra att få att synas
Yum
Puss - den här fanns förut men inte längre
Love1 Love2
Devil1 Devil2 - kan få svans om ni tycker det blir bättre
Idea
Hrmpf

Är det någon mer känsla ni vill förmedla? :rofl:

/Erica
 
Dessa har du inte gjort själv, väl? ;)
Är de helt fria att använda? I så fall får de väl bilda en egen klass med andra eventuella fria smileys.
 
Jag har en del men de tycks inte funka :(
:) Ler
:): Skratta
=)) Jätteleende
XD Skrattar gott
;) Flirt
:* Puss på kinden
:-X Puss
:X Stor puss
*<:-) Tomte smiley
8-) Smiley med glasögon
:( Sur
:´-( Gråter
:# Arg och tvär
@->- Ros
?:) Fråga
>:-> Jävul
:)) ) Ring mej sen
*01* Gott nytt år
:-$ Rodna
0:-) Ängel
:o) Clown
*oops* Hoppsan
:/ Inte roligt
{} Hjärta
O> Kyckling
<O> Kyckling
<<O>> Kyckling
=:) Lucia
 
Ååh, vilka bra!

Dom MÅSTE Gunnar stoppa in bland övriga smileys och därmed ta bort den fula gråtande som finns nu, samt dom två gamla :p :d som inte är likadana som dom nyare.
Clownen är heller inte likadan.
 
Nopp jag har inte gjort dom själv men det går ju att fråga dom som har dom på sina forum om dom är fria och vem som gjort dom.
 
Här är tre förslag på oskyldiga smileysar:
Angel1 Angel2 Angel3
(fast vad ska du har den till Tim, du är ALDRIG oskyldig! :devil:)

Och här är en :p fast jag vet inte vad ni menar att den ska uttrycka för känsla så den bara kluddrade jag ihop. :)
Tongue

Till Gunnar - jag har minskat ner storleken på alla smileysarna också genom att dra ner på antalet färger. Nu ska de gå snabbt att ladda också!

/Erica
 
Åh vilka Underbara!
vet inte vilka jag tycker bäst om, alla var lika fina!
fats jag har en känsla av att jag skulle använda ängeln som visslar :D
 
:rofl: Super fina, jag gillade devil1 :smirk:. Kan du lära mig hur man gör smily :crazy:

Så vill jag du gör en smily som höjer ena ögonbrynet samtidigt som ögat är stort (man undrar om personen är riktigt klok) :D

och så en smily som höjer bägge ögonbrynen och har samtidigt stora ögon
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
9 995
Senast: Niyama
·
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 465
Senast: tuaphua
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 625
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp