F.D Djur!!

Sv: F.D Djur!!

Beror på vad du sågar med, handsåg eller maskinsåg.

Precis.. och en del sågar nog inte ens av dem så seriöst.. Finns ju benklippare och allt möjligt. Vissa "bensaxar" (heter inte så, men kommer inte på rätt ord, är en form av tång) klarar inte alltid klippa helt igenom (beror ju på deras och benens storlek, kan ju variera åt båda håll) och då bryter man ju det sista.

TS: Ett rovdjur bryter inte av revbenen, och en människa bryter inte av revbenen utan att det är kött på det tror jag :)
 
Sv: F.D Djur!!

Vem gör inte det? :)
Lite halvdåligt om djuret blivit slängt rakt där, men det kanske (som flera andra skrivit) blivit undanlagd av jägare och sedan framsläpad av rovdjur. Det är väl vad man får hoppas!
 

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
658
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
2 515
Senast: Santoxen
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 459
Senast: Amha
·
Övr. Djur Min granne har förlorat en katt. En stor, fin, fluffig hane. Bra jägare och ute i alla väder. Idag tog hon ut ID-hund som spårade. Den...
Svar
14
· Visningar
2 306
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp