Få 7,5 åring sova hela natten i egen säng

Ja då kanske det är bättre att vara särbos om det är en dealbreaker med "störande" barn?

Det är inte så jag uppfattar ts dock.

Jag tycker att i TS fall så är en lösning att barnets pappa skaffa en säng till barnet som är tillräckligt stor för barnet plus en vuxen att sov i bekvämt. Då kan pappan sova där de nätter barnet behöver en förälders närhet och TS kan få sova ifred. Win-win situation.

Så gjorde vi. Det gör ju att en vuxen alltid får sova ordentligt. Sen turades jag och min man om vem som gick över till barnet och sov där. Oftast var det dock min man eftersom han har lätt för att somna var som helst och inte är lättväckt.
 

Liknande trådar

Småbarn Vår 1-åriga kille sover så oroligt och ojämnt. Han har sen han föddes sovit dåligt och krävt mycket stöd sen blev det något bättre när...
2
Svar
20
· Visningar
2 745
Övr. Barn Känner att jag behöver få lite input på vår situation nu. Har ett barn som fyller 6 i sommar. Vi har samsovit sen start då det kändes...
Svar
12
· Visningar
1 756
Senast: LiZH
·
Småbarn Nu behöver jag eran hjälp... Vi har en tjej här hemma som fyller tre år i sommar. Hon har ALLTID varit väldigt svår att söva och har...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 483
Senast: Lingon
·
Småbarn Dottern är ganska nyss fyllda 2 år. Hon har aldrig sovit en hel natt i sitt liv (om en med hel natt menar från nattning ca 21 till...
Svar
7
· Visningar
1 710
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp