Bukefalos 28 år!

Få bort fläckar i kylskåpet

MJLee

Trådstartare
Jag håller på att göra rent kylskåpet och det är några envisa röda fläckar längst in som jag inte får bort. Har någon några förslag? Snälla hjälp! Jag är desperat eftersom det inte är min lägenhet! :arghh::arghh::nailbiting::turd::eek:
 
Ok, jag fick bort dom med vad man antagligen aldrig ska använda - försökte husmorstrick som vit tandkräm, bakpulver+vinäger, tom klorin. Ho hum, till slut fick jag bort det med lacknafta, jajaja, hysch! Antagligen helt fel, men bort kom dom och eftersom det är en andrahandslägenhet (illegal, låååång story) så är det viktigaste att det ser vitt och fint ut vid inspektionen. :angel:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag flyttar in i min nya lägenhet idag, och kylskåpet luktar illa 😖 finns det några fler knep än ättika för att få bort det? Är...
2
Svar
24
· Visningar
1 051
Senast: hastflicka
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 757
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 175
Senast: Jahaja
·
Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 024
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp