Är du säker på att du inte är stockad så att det rinner förbi lös avföring? Det är ganska vanligt faktiskt.
Du menar att det sitter ett stopp längre in och det ba sipprar förbi lite då och då?
Ja så kan det ju faktiskt vara! Känns... logiskt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du säker på att du inte är stockad så att det rinner förbi lös avföring? Det är ganska vanligt faktiskt.
Du har nog förstoppningsdiarr'e, precis som namnet antyder så är man förstoppad och har diarre samtidigt.
Så ett tarmreglerande medel som tex inolaxol är nog helt klart värt att prova.
Finns ju andra sorter med men inolaxol fungerar väldigt bra för mig iaf.
Missade biten om motionering, sorry, och fick uppfattningen att du var hård i magen.
Min uppfattning skulle vara att din mage reagerar på din nya kost som mer svårsmält. Kanske ändrade du kosten för tvärt?
Äter du mycket rå mat (sallader mm)? Det är svårsmält. Lättast är varm, tillagad mat.
Vilken form av proteiner äter du? Om ditt intag är betydligt större kan det vara något kroppen reagerar på, samt vilken typ av proteiner (animaliska/vegetariska), kan avgöra om en blir lösare eller hårdare i magen.
Skulle jag bli tvungen att gå på toa så ofta då har jag maginfluensa eller nåt ännu värre. För mig är det INTE normalt och har aldrig varit det heller. Dessutom har jag aldrig varit förstoppad någonsin.Flera gånger/dag är helt normalt.
Shit det är aslikt ju
Ibland är det några dl vatten tillsatt också!
Jag tror alla i tråden missförstått dig, utom @pulkaskurk som rekommenderat tarmreglerande.
Fan den är slut överallt, varit på 4 apotek :/ Restad sen i maj tydligen.. andra förslag?![]()
Fan den är slut överallt, varit på 4 apotek :/ Restad sen i maj tydligen.. andra förslag?![]()