Så skönt det låter att din slocknar direkt i hagen! Jag kämpar på med min jag och jag upplever att han sover mindre nu än tidigare! Oroar mig över att han som tex idag varit vaken större delen av förmiddagen (har gjort flera försök med att få honom somna i hagen) kl 13.00 lade han sig efter sin lunch och sina behov uträttade och somnade nog omgående.Sov till 15.00 vilket jag tycker är alldeles för lite med tanke på förmiddagen.
Jag vet att det nu är hopplöst att få honom att somna om efter att varit ute och kissat och hab kommer försöka vara vaken till 18.00 när det är mat igen.
Ha försökt att grinda in oss i köket dom du beskriver men då drar han oftast igång med bus!
Ja det är väl bara att kämpa på och inte ge upp men man är rädd för att få en hund med kronisk stress.
Jag vet att det nu är hopplöst att få honom att somna om efter att varit ute och kissat och hab kommer försöka vara vaken till 18.00 när det är mat igen.
Ha försökt att grinda in oss i köket dom du beskriver men då drar han oftast igång med bus!
Ja det är väl bara att kämpa på och inte ge upp men man är rädd för att få en hund med kronisk stress.