facebook-fråga

Toksussie

Trådstartare
Jag fattar verkligen inte hur facebook fungerar...eller i det stora hela förstår jag ju, men jag vet ju inte vad som händer när jag "gör" nånting så jag vet inte om jag ska våga göra nåt....

Jag har hittat ett klipp på youtube som jag skulle vilja lägga på min facebooksida, kan jag göra det och hur?
Det här klippet/filmen finns redan hos en användare på facebook, kan jag använda den eller länka till den sidan? Det brukar alltid finnas en "gilla-knapp" att trycka på, men är det kanske bara hos de jag är vän med? Jag kunde klicka på nåt som hette "dela", då kom det upp en ruta där jag kunde skriva text också klippet nedanför, men var hamnar det sen när jag klickar okej? På min egen sida eller blir det som ett svar hos den jag "är hos":confused:

Hoppas nån kan reda ut det här lite åt mig och inte tycker att jag är alltför korkad:o

Sv: facebook-fråga

Jag kunde klicka på nåt som hette "dela", då kom det upp en ruta där jag kunde skriva text också klippet nedanför, men var hamnar det sen när jag klickar okej? På min egen sida eller blir det som ett svar hos den jag "är hos"
Det hamnar i din logg (hoppas jag svarar rätt nu:angel:)
Om jag hittar nån sajt jag vill dela i loggen så kopierar jag URL:en och klistrar in i loggen.
Du får prova dig fram, det går att ta bort om du ångrar dig. :laugh:

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 874
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Såg en annons här på buke från något som hett urinkollen(punkt)se, och eftersom det låg i annonser hoppas jag det är okej med den här... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 274
Senast: Amha
·
Övr. Hund De finns både på Facebook och har hemsida. Det handlar om rehabilitering av aggressivt beteende. De jobbar i hela Sverige och utomlands... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 490
Senast: yennork
·
Övr. Barn tJag skriver under mitt andra nick nu, då detta är jättekänsligt. Och nej, det rör sig inte om samma kille som jag skrev om tidigare... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 389
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka