The Red Dog, erfarenhet?

Helt OT, var kommer den "arga smilisen" som man ser som avatar i tråden ifrån, det är ju inte TS avatar?
 
Lite scientologerna över det hela. "Vi har SANNINGEN, men om du ska få veta den måste du betala för det och gå kurser"
När folk frågat honom om metoderna har han svarat just det. Kom hit på konsultation så berättar jag = betala för infon.
Sen undrar jag fortfarande vem/vilka de andra är eftersom man pratar i vi-form

Ja precis, väldigt likt.
 
För att inte tala om pudlar. Från raspresentationen på Skk:s sida:

Egenskaper / Mentalitet
Rasen är glad, positiv, vänlig, social, humoristisk, livlig och energisk, samt lättfostrad och följsam. Den är lekfull och snabbtänkt. Den lär sig snabbt att manipulera sin ägare om man inte ser upp. Den är mer en familje- än en enmanshund och trivs utmärkt med andra djur. Den ska aldrig vara aggressiv eller misstänksam. Den är ingen ras som kan lämnas mycket ensam, därtill är den alltför beroende av människor.

Min kursivering.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 385
Senast: IngelaH
·
M
Trav Jag vet att det finns en hel del montéryttare och intresserade här så jag tänkte lufta detta ämne, kanske för att förstå anledningen...
Svar
18
· Visningar
1 748
Senast: oki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp