_FiA_

Trådstartare
jag undrar hur mycket man ser på min profil om man inte är vän med mig. Jag har försökt ställa in på alla inställningar som jag hittat att bara vänner får se. Men när jag klickar på min wall och ställer in " visa hur din sida ser ut för ofentligheten" så ser man ju mina statusinlägg?

http://www.facebook.com/profile.php?id=609615495

Hur mkt ser ni? och vad ser ni under dom andra flikarna (bilder,information osv)

Thank!

Sv: Facebook

Min sida däremot ser man inte saker man inte borde. Kan det ha med begränsa gamla inlägg funktionen att göra? Jag har i alla fall aktiverat den också.

men åh vad skumt, jag aktiverade begränsa gamla inlägg funktionen nu, kan du titta igen hur det ser ut nu?

bra! tack. ställde in så alla kan se mina profilbilder, och nagelalbumet men inget mer. =)

Verkar ha varit det,för nu ser jag inga statusar. Men kan se vilka vänner du har profilbilder och nagelbilderalbumen..

okej men då är allt i sin ordning. VÄnner är helt okej att folk ser och dom två albumen är okej , för det ställde jag in :) thanks!

Rubriken är ju passande, för problemet gäller facebook. Men ett annat problem:
Kan man någonstans se vilka man klickat på för vänförfrågan. Jag glömmer bort vem jag "frågat". Inte för att det gör något så. Men jag har för mig att de kan se mina statusuppdateringar så länge de de inte tackar nej. Så jag skulle vilja återta förfrågan. Förut stod ju alla förfrågningarna på vänlistan. Men det gör de ju inte längre, så vart?

Rubriken är ju passande, för problemet gäller facebook. Men ett annat problem:
Kan man någonstans se vilka man klickat på för vänförfrågan. Jag glömmer bort vem jag "frågat". Inte för att det gör något så. Men jag har för mig att de kan se mina statusuppdateringar så länge de de inte tackar nej. Så jag skulle vilja återta förfrågan. Förut stod ju alla förfrågningarna på vänlistan. Men det gör de ju inte längre, så vart?

Högst upp bredvid personens namn finns en grå knapp där det antingen står att ni är vänner, eller att du kan skicka en vänförfrågan. Har du redan skickat en förfrågan står det "pending request" eller ja den svenska motsvarigheten vad den nu är.

Men det innebär ju att jag måste komma ihåg vilka jag frågat. Och det är det jag inte gör.

Under kontoinställningar och sekretess inställningar, ställer du in hur mycket du vill att en ickevän ska se.
Tex information om dig osv osv.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
383
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag har en fråga angående Facebook. Jag har få vänner där samt få grupper alltså ett litet flöde. Men från vissa vänner ser jag alltid... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 931
Senast: mars
·
IT & mobiler Jag har en facebook-sida för min bok/mitt författande. När jag skriver inlägg på mitt privata facebook-konto ser rutan där man skriver...
Svar
6
· Visningar
733
Senast: Migo
·
IT & mobiler Har Facebook, en privat sida och en "företagssida" kopplad till min privata. Nu har jag skaffat en ny mobil, och nu började trasslet...
Svar
0
· Visningar
496
Senast: Ofeigan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka