MidnightSoul
Trådstartare
Kan man gå in på fb utan att det syns att man är online och isåfall hur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är det jag inte hittar i appen, alltså var man välja om man ska synas.@mandalaki Man får gå in i appen för messenger, där kan man välja om man ska synas som online eller inte. Passade på att fråga en vän nu om jag syns som online som en grön plupp och fick till svar att det gör jag inte.
Däremot så om jag chattar med någon i "osynligt läge" så syns det ju att jag varit aktiv för x minuter sedan.
Edit; jag har alltså chatten avstängd och markerat i messenger att jag inte vill visa när jag är online.
Aha..Det är det jag inte hittar i appen, alltså var man välja om man ska synas.
Jag vet iofs inte om jag har grön plupp, men det där med x minuter sedan tror jag syns på mig. Jag vill inte synas alls.
Du hade redan skrivit@mandalaki Man får gå in i appen för messenger, där kan man välja om man ska synas som online eller inte. Passade på att fråga en vän nu om jag syns som online som en grön plupp och fick till svar att det gör jag inte.
Däremot så om jag chattar med någon i "osynligt läge" så syns det ju att jag varit aktiv för x minuter sedan.
Edit; jag har alltså chatten avstängd och markerat i messenger att jag inte vill visa när jag är online.
Tack! Där var den. Och jag hade den avaktiverad. Då hjälper det tydligen inte mot "aktiv för xx minuter sen".@mandalaki
Gå in på den knapp som heter "personer" - dvs den längst til höger på bilden i @Dresden 's inlägg
Välj rubriken "Aktiv" och då finns en sån drag grej vid det egna namnet - dra den så den är ofärgad (dvs åt vänster)
Tack! Där var den. Och jag hade den avaktiverad. Då hjälper det tydligen inte mot "aktiv för xx minuter sen".
Om du är i appen och tittar längst ner till höger bör du se "personer". Gå in där och titta sedan högst upp, där är sannolikt "alla" valt. Om du i stället väljer "aktiv" bör du komma till ditt namn med en knapp bredvid, som antingen är grön/på eller vit/av.Åh, jag har inte det alternativet vad jag kan se... Men om det inte hjälper ändå är det väl ingen mening att fortsätta klura över det.
Men en bra frågeställning, facebookinställningar är inte alltid de lättaste.