Sv: Facebook

man måste väl typ radera alla vänner, alla bilder o ta bort alla applications och sen maila dom o be dom avsluta kontot?
det var väl typ så innan iaf, sjukt omständigt. kanske går smidigare nu med nya versionen.

haha ja facebook är för jävla omständigt, har några vänner som tagit bort sig därifrån, helt knäppt vad de måste göra.
jag skulle aldrig orka hahaha.

KL

man kan ju avaktivera kontot, mn det försvinner inte... då kan ingen kolla på ens sida iaf...

Tror inte man kan ta bort det helt... bara om du, som någon sa, raderar precis allt och sedan avaktiverar kontot. Jag försökte ta bort mitt konto men kunde inte hitta något annat än avaktivera. Vilket iofs funkar ganska bra det med. Det försvinner som sagt inte men man slipper det. Nu när jag kom att tänka på det, undrar om de inte har så för att folk lättare ska trilla tillbaka igen? :mad:

Okej, då vet jag iaf.

Får väll ta det någon dag när jag har ett par timmar över :(

Men tack för svaren allihopa, nu vet jag vad jag behöver göra iaf :)

Jag kunde avaktivera mitt konto iaf. En tråkigt ställe som jag inte stod ut länge på, hur kan folk tycka att facebook är kul. Nej, jag har inte samma tycke som flertalet människor tydligen :crazy:

Inte jag heller, å det där med kommentarer som ahr du bara 80 vänner eller något sådant blir jag bara allmänt put på.

Spelar det någon roll om jag har 300 pers jag inte känner/knappt känner? Fjantig statuspryl måste jag säga.

Det finns en anledning till att jaghar valt att bojkotta ansiktsbok.
Det där är en.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 015
Tjatter ...som noterat att facebook nu sprider Trump och MAGA propaganda i en allt högre takt efter att Suckerberg böjde sig för mannan som vill... 2
Svar
33
· Visningar
1 296
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
998
Senast: Mirre
·
Tjatter Rensar ni vänner på Facebook? Eller lägger ni dem i begränsad istället? Vilka rensar ni? Grannar? Hur tänker ni? 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 022
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka