Bukefalos 28 år!

Facebookfråga

Jag tog bort en bekant som vän eftersom hon postade minst 10 olika sker varje dag och de flesta var av obskyrt andligt slag. Alltså vi kände knappt varandra. Jag hade intervjuat henne 10 år tidigare och vi råkade stöta ihop i en affär och hon frågade om vi inte kunde bli vänner på fb. Jag sa (motvilligt ) ja eftersom jag är jävligt dålig på att säga nej. :crazy:

I alla fall - några dagar efter att jag tagit bort henne RINGDE hon och undrade kränkt varför jag hade tagit bort henne. Usch, det tyckte jag var obehagligt, konflikträdd som jag är. :)
Jag undrar lite nyfiket hur du klarade av telefon-situationen...? Kom du raskt på någon riktigt snygg ursäkt?
 
Ja, grupper har vi också. Men jag skulle vilja ha en lista ändå. Jobb var dessutom bara ett exempel, jag kan tänka mig andra områden där det skulle vara bra med lista också.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 844
Senast: Badger
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
354
Senast: lytesout95
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 105
Senast: skiesabove
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 300
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Föräldrar till barn som rider
  • Tungband
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp