Facebookhjälp!

Wysiwyg

Trådstartare
Det finns en grupp på Facebook som heter "See everyone who visits your profile!". Det står som så att man ska gå med och bjuda in alla sina vänner till gruppen. Så, måste alla vänner vara inbjudna och godkänt hela skiten för att de ska kunna se att man varit inne på deras profil?

Men, fungerar det verkligen? Måste man själv acceptera att någon kan se att man varit inne på deras profil? Tänkte om man ska vara orolig nu när man vill snoka runt hos folk :eek:

Sv: Facebookhjälp!

vet ingenting eg, men har alltid varit misstänksam mot den sortens grupper (likaså gruppen "islikebutton finns nu, gå med i gruppen..." osv), just för att jag inte förstår hur det skulle funka.
Typ som kedjebrev som säger att man får se nått JÄTTEKUL om man skickar det till si och så många personer ;)

Men somsagt, kanske nån kan upplysa både dig och mig om att det faktist går :angel:

Liknande trådar

IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 852
Äldre Håller på att få psykbryt på facebook. Hur gör jag för att se mina vänners inlägg???? Jag gillar väldigt många sidor och är med i...
Svar
6
· Visningar
1 864
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Jag har varit medlem här för många, många år sedan. Mycket har sedan sist. Jag har reumatiskt värk och 50% sjukersättning och jobbar... 12 13 14
Svar
278
· Visningar
26 523
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag... 26 27 28
Svar
544
· Visningar
92 146
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Tapeter tapeter tapeter
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur