Fälttävlans-VM 2022

Jag har just sett klart, fick saker inplanerade under gårdagen så har inte öppnat något som kunnat avslöja resultatet innan jag såg det själv.

Så mycket fina ritter under helgen! Hade verkligen unnat Jung att få det där guldet men han vinner ju så ofta ändå 😂 superkul för Ingham!
 
Jag har just sett klart, fick saker inplanerade under gårdagen så har inte öppnat något som kunnat avslöja resultatet innan jag såg det själv.

Så mycket fina ritter under helgen! Hade verkligen unnat Jung att få det där guldet men han vinner ju så ofta ändå 😂 superkul för Ingham!
Samma här, jag såg precis färdigt och har fortfarande skyhög puls efter vändningen där på slutet! Trodde verkligen inte att han skulle peta sista!

Ändå nöjd med att ha lyckats undvika spoilers hela dagen :D
 
Samma här, jag såg precis färdigt och har fortfarande skyhög puls efter vändningen där på slutet! Trodde verkligen inte att han skulle peta sista!

Ändå nöjd med att ha lyckats undvika spoilers hela dagen :D
Samma här! Insåg också hur ofta jag slentrianöppnar Instagram…
 
Hoppas bara att Oliver Townend rider lite lugnt sen. Han är väl världsetta (?) men tycker inte han förvaltar det privilegiet & ansvaret så väl alltid, pressar sina hästar på ett oschysst sätt emellanåt.
Det är ju delvis för att typ ingen GJ i världen vågar ge honom och vissa andra toppnamn en varning..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter I mitten av september avgörs VM i fälttävlan, i italienska Pratoni del Vivaro. Sverige är en av 16 nationer som har lag på plats och SVT...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Gunnar
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
777
Senast: Rosett
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 260
Senast: Rie
·
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 154
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp