Färg på katt

Mollykatt

Trådstartare
Hej!
Ni som är kattexperter här, Vad tror ni att denna kattungen får för färg? Och kan man säga något om pälsen vid 1 v? Om den blir fluffig eller kort tänker jag 🙂
8D4EE9D4-0A2D-4CE2-8A07-8B3C09613D9C.jpeg
 
Den är ju väldigt ljus nu, kan det bli en ljusare version av mamman då? De andra ungarna var mer mörkgrå med ränder på svansen.
denna hade inga ränder.

Det ljusa tror jag är fevercoat och kommer försvinna med tiden. Det kan bli så om mamman på något vis varit dålig under dräktigheten.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 655
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej min katt har nyss får kattungar 2 av dom dog men en överlevde. Nu är det något fel på vaktades såg att ena va helt svullen nu är den...
2
Svar
20
· Visningar
1 742
Senast: Liten
·
Övr. Djur Min granne har förlorat en katt. En stor, fin, fluffig hane. Bra jägare och ute i alla väder. Idag tog hon ut ID-hund som spårade. Den...
Svar
14
· Visningar
2 291
Senast: Soapbubble
·
Övr. Katt En av mina uppfödningar flyttade till min kompis (som är uppfödare) på foder. Då var hon 14 v. Redan från start togs hon bara väl omhand...
Svar
13
· Visningar
1 071
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp