Färg på ridbyxor.

Sv: Färg på ridbyxor.

varför inte traska ner till din butik o be dem beställa hem så du får prova? skulle inte köpa byxor på postorder om man inte provat/ägt likadana tidigare..
 
Sv: Färg på ridbyxor.

Tror inte att dom beställer hem utan att jag ska ha dom. Men jag kan ju alltid fråga.

Jag tror att jag vill ha med hög midja och bred linning, så det lutar väl åt candela.
 
Sv: Färg på ridbyxor.

Cindy är låg midja med bred linning.
Lugana är normal midja med bred linning.
Candela är hög midja med bred linning.
 
Sv: Färg på ridbyxor.

EH lol på dig..
Du brukar hålla på och skriva "en butik tar inte hem ridstövlar hur som helst ..." men nu tycker du att butiken där Johanna.Ingvarsoon ska handla ifrån ska ta hem 96 i alla modeller? Good luck, det är lager värde det med som de i värsta fall inte blir av med.
 
Sv: Färg på ridbyxor.

Nu är dom beställda. Det blev ett par Candela. Hon som har butiken sa att dom gick att få i vilken färg som helst. Så ja valde en brun/grå/grön färg... Vet inte vad den hette men snygg va den. Tyvärr trodde hon att det kunda ta nästan två månader innan dom kom:crazy: Men men det är ju bara att vänta.

Sen hittade jag ett par som bara fanns nu ett tag. Svarta med bred "mocka" linning och bling bling. Skit snygga så nu funderar jag på om jag ska beställa ett par såna också. Vet ni vad dom heter? Tror ni att dom finns i min storlek eller dom har bara gjort dom i dom vanligaste storlekarna....
 
Sv: Färg på ridbyxor.

Det är förmodligen från Pikeurs Limited Edition kollektion, det som finns i butikerna är det som finns, det går inte att beställa.
 
Sv: Färg på ridbyxor.

Det låter som Pikeur Balissa vilket är en lyxigare variant av Pikeur Candela då denna modell som Sorbe säger ingår i Pikeurs Limited Edition.
Nu kommer Pikeur ut med en ny Limited Edition kollektion vilket gör att den kollektionen som Balissa tillhör är historia så jag tror inte att du kommer hitta den i många butiker nu även om du letar mycket, sorry.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill köpa en matta till min nya lägenhet men behöver lite tips.😊 Nu är bilderna kanske inte rättvisa för det är mörkt ute, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 572
Senast: Bison
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 506
Senast: monster1
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Unafraid
·
Kläder & Bli fin Jag är på jakt efter en större handväska. Har flera små men har tröttnat på att antingen ha ryggsäck till jobbet eller liten handväska...
Svar
19
· Visningar
1 320
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp