Färg på utrustning

Min svarta konstantskimmel har svart läder och min avblekbara skimmel har brunt läder. Tycker det är snyggast att utgå från om hästens färg är varm eller kall och därefter välja färg på läder.
 
received_m_mid_1413657933532_8733f26aa9ef556740_0.jpeg
jag tycker hon är fin i vinrött
 
Åhh nu blir jag så glad.
För hon är verkligen inte fager annars. Hon är appaloosa och har knappt någon svans. Ingen pannlugg att tala om och manen står rätt upp och är väldigt skral, så jag får klippa ned den. Omöjlig att fota och få till bra bild.
Så mesta dels ser hon inte klok ut, men när jag "klär på henne" sadel eller sele ser det bättre ut:p
Tack, nu har du gjort min dag lite roligare @cajo1312
 

Liknande trådar

Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
666
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Köpte för ett tag sen en begagnad ljusbrun prestige sadel (det var den enda som satt bra på min häst) Gillar inte färgen, vill hellre ha...
Svar
6
· Visningar
1 059
Senast: caballus
·
Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 053
Senast: Wingates
·
Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
735
Senast: Caoimhe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp