Fästingmedel

Sv: Fästingmedel

Jag använder Frontline. Tycker det är riktigt bra. Testat halsband men det hjälper inte ett dugg här där jag bor.
 
Sv: Fästingmedel

Frontline. Inte en enda fästing, de andra två på gården har haft massor. Det är extremt mycket fästingar här hos oss.
 
Sv: Fästingmedel

Jag använder frontline, men tycker inte alls att det fungerar... Plockar 3-4 fästingar / dag på lillkillen... Fast vem vet, utan medlet kanske det hade varit ännu värre???
 
Sv: Fästingmedel

Använder Frontline med, funkar bra, men det har hänt att skogisen har tappat lite päls efter, men knappt så det syns.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Ska snart börja gå ut med min katt i sele har jag tänkt. Vi måste bara träna lite med sele först 😅 Han är ju annars en innekatt...
Svar
4
· Visningar
435
Senast: MJLee
·
Hundhälsa Är det någon här inne som har erfarenhet av dom nya tuggtabletterna som finns receptfritt på apoteken nu? Funkar dom lika bra som...
Svar
7
· Visningar
830
Senast: hollypolly
·
Övr. Hund Jag drar mig tyvärr för mina skogsrundor numera pga alla fästingar. Jag vill helt enkelt inte dra med mig skiten hem så de hamnar på...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 400
Senast: Takire
·
Övr. Hund Jag hörde på BBC nyligen att det är problem i brittiska nationalparker pga hundar, med fästing/lopp-medel typ SpotOn, som badar i sjöar...
Svar
15
· Visningar
785
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp