Men då måste väl de personerna i så fall vara totalt ointresserade av att konversera med andra personer? Och då undrar man ju varför de ens är där![]()
Ja, just konversation handlar det inte om.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men då måste väl de personerna i så fall vara totalt ointresserade av att konversera med andra personer? Och då undrar man ju varför de ens är där![]()
För att föreläsa förstås! De måste ju ha publik för sin oändliga visdom.Men då måste väl de personerna i så fall vara totalt ointresserade av att konversera med andra personer? Och då undrar man ju varför de ens är där![]()
För att föreläsa förstås! De måste ju ha publik för sin oändliga visdom.
De kan ju alltid gå in i nästa rum och livesända på facebook!Aha men ställ fram en bandspelare i ett rum och be dem föreläsa ett par timmarJag ska lyssna ...någon annan gång när jag kanske har svårt att sova
![]()
Okej, då hänger jag med på hur du menar.Ptjanågon gång kanske personerna måste inse att de inte alltid har rätt och kanske då inte längre lägger fram faktan så tvärsäkert vilket kanske i längden leder till att middagarna blir trevligare Och de kanske blir de imponerade av din kunskap och kommer hädanefter att ställa fler frågor och inte bara haspla ur sig fakta
I tanke och teori borde det funka huruvida det blir bra i verkligheten vet jag inte men jag hoppas du får en trevlig middag
![]()
Okej, då hänger jag med på hur du menar.Jag tror att jag hoppar över att göra så eftersom jag då skulle ställa upp på upplägget att det är fakta som är intressant och deltaga i deras hävdelserejs. Visst kan jag ifrågasätta när de säger saker som jag vet är osanna men jag vill inte själv starta något som de kan uppfatta som en frågesport för dem. Det skulle öppna för att de gör likadant tillbaka och under tiden skulle det gå åt ännu mer tid som jag hellre lägger på att prata om annat.
Två! Det är värt ett försök.Sätt fram ett frågesportsspel i ett litet undanskymt hörn så kanske de håller sig där hela kvällen![]()
För de är mer än en person det handlar om väl? Då kan de roa sig själva med det de tycker är kul
![]()
Sätt fram ett frågesportsspel i ett litet undanskymt hörn så kanske de håller sig där hela kvällen![]()
För de är mer än en person det handlar om väl? Då kan de roa sig själva med det de tycker är kul
![]()
Jag har träffat minst en person som var väldigt blyg men uppenbart gjorde ett tappert försök att bli mer talför i sällskap - och därmed satt och berättade handlingen i diverse seriealbum för hela sällskapet ett helt födelsedagskalas. Det är inte alltid så lätt att bli social när man inte vet hur man gör. (Och ja, vi försökte styra runt samtalsämnena men det funkade inte så länge.) Men jag tycker ändå det var ett bra försök, på sitt sätt.För att föreläsa förstås! De måste ju ha publik för sin oändliga visdom.
Fast här var det ju uttalat faktadetaljer det handlade om ...Jag har träffat minst en person som var väldigt blyg men uppenbart gjorde ett tappert försök att bli mer talför i sällskap - och därmed satt och berättade handlingen i diverse seriealbum för hela sällskapet ett helt födelsedagskalas. Det är inte alltid så lätt att bli social när man inte vet hur man gör. (Och ja, vi försökte styra runt samtalsämnena men det funkade inte så länge.) Men jag tycker ändå det var ett bra försök, på sitt sätt.
Eller, lite kortare, det är inte alltid för att folk tycker faktadetaljer är det viktigaste i världen, som de sitter och rabblar sådana. (Bara ibland...)
Live update: Vi har fått veta namnen på merparten av röstskådespelarna i Kalle. MEN ena faktapersonen har bett den andra att sluta! Mycket spännande.
Live update: Vi har fått veta namnen på merparten av röstskådespelarna i Kalle.
Jag hittade en sida som listar 2009 års röster. Vill du ha länken att slå honom i huvudet med?Live update: Vi har fått veta namnen på merparten av röstskådespelarna i Kalle. MEN ena faktapersonen har bett den andra att sluta! Mycket spännande.
Tack men jag vill inte bidra till informationsmängden.Jag hittade en sida som listar 2009 års röster. Vill du ha länken att slå honom i huvudet med?![]()
Ny uppdatering: Det gick faktiskt bra hela resten av kvällen också. Den ena Wikipediapersonligheten var som bortblåst och höll dessutom den andre i schack. Vi andra behövde inte göra någonting.![]()