Falkenberg

Sv: Falkenberg

*kl*

Hörru du moderatorn, nu får du väl städa upp lite här va?! Mycket värdelöst vetande & lite Falkenberg.. :devil: :angel:

(vi måste se var Lenas gräns går :D )

Man kan aldrig veta för mycket om nån, tänk på hur många här jag kan utpressa till lydnad! :devil:
Dessutom (om det lugnar nån) så har jag inte inträtt i moderatorrollen på riktigt ännu så ni har fortfarande chansen att clean up your acts! ;)

*kl*

Är det ngn mer än jag som saknar sitt pris från Falkenberg? Vi lyckades ju med den stora bedriften att bli placerade men ngt pris har vi inte sett till?:crazy:

Liknande trådar

Fälttävlan Är det inte dags för en tråd ägnad åt fälttävlan här på forumet? Denna fullkomliga tävlingsform innehåller tre grenar som ska tränas... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 234
Senast: Bison
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 518
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan drar unghäst-VM i fälttävlan igång. Här hittar du listan över alla svenska ekipage samt info om tävlingen.
Svar
0
· Visningar
70
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Studerar på universitetet och hittar inget sommarjobb. Vilket såklart innebär att jag inte har någon inkomst i sommar. Funderar på att...
Svar
10
· Visningar
946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka