Falleur...

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Lill76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 038

Lill76

Trådstartare
Någon som vet om Falleur lever än. Har tittat på Ängens Stuteri:s hemsida, men dom verkar inte ha information kvar om honom.
Är nyfiken på avkommer efter Falleur, har han lämnat någon godkänd hingst? Vet att flera landslagskuskar har Falleur-avkommer att köra med och är lite nyfiken på vad det kan finnas för hästar "ute på marknaden" som har Falleur-blod i sig.

Sv: Falleur...

Falleur dog 2003.

Han lämnade ingen godkänd hingst.

All tjag vet om hans avkommor är att de är populära körhästar. Har också sett Falleur live en gång, och minns hans trav :)

Sv: Falleur...

Jag har Falleur som far till ett av mina avelsston. Själv är hon en mycket trevlig dam som är lik sin far. Hon har också varit på tal att bli "landslagshäst" i körning. Men jag ville hellre ha henne själv till avel, lite beroende på att hon haft en betes skada i ett framben och det är osäkert om hon skulle hålla tävling på den nivån.

Liknande trådar

Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 535
Senast: MiniLi
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
535
Senast: Freazer
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 288
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V