Falsk vän

Emilia090807

Trådstartare
Hej, min vän i skolan pratar myckeet skit om en i vår klass ( vi kan kalla hon Hanna) Meen hon är med Hanna oftaaa utanför skolan och då är dom liksom bästavänner. ( hon är aldrig med Hanna i skolan)

Och när vi är med varann så säger hon typ att hon inte vill va med Hanna och hon är dryg osv 😒 Är absolut inte avensjuk fast de kanske låter som det haha, Men tycker bara det är ett typ "falskt" beteende?😅
OCH hon blir avensjuk så fort jag pratar med Hanna../ 14 år
 
Hej, min vän i skolan pratar myckeet skit om en i vår klass ( vi kan kalla hon Hanna) Meen hon är med Hanna oftaaa utanför skolan och då är dom liksom bästavänner. ( hon är aldrig med Hanna i skolan)

Och när vi är med varann så säger hon typ att hon inte vill va med Hanna och hon är dryg osv 😒 Är absolut inte avensjuk fast de kanske låter som det haha, Men tycker bara det är ett typ "falskt" beteende?😅
OCH hon blir avensjuk så fort jag pratar med Hanna../ 14 år

Fult beteende. Har du konfronterat henne och sagt att du inte gillar att höra sådant prat?
 

Liknande trådar

Tjatter Jag går i 8an, förra året när ja börja 7an så kände jag ingen. Blev sen vän med en. Hon och jag är i skolan varje dag bara vi, vi är...
Svar
6
· Visningar
1 308
Senast: Liten
·
Tjatter Hej, min bästavän som även är min enda vän har på senaste typ sluta vilja vara pga av att hon spelar och att hon "måste spela" (haha)...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Araminta
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 653
Senast: a1agnlju
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 414

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp