Bukefalos 28 år!

Falsterbo Hunting 2007!

Sv: Falsterbo Hunting 2007!

Håller med dig precis ! Tycker att banan vissa år har varit illa byggd. Som väl är tror jag inte det går i direkt sändning i Tv! längre!
Hade varit kul om det varit en riktig fälttävling som fått samma publicitet.
 
Sv: Falsterbo Hunting 2007!

Det har väl knappast varit direktsänt i TV...snarare ett sammandrag som visats seeeeent på kvällen och som bara vi tokiga hästmänniskor tittat på.... Inte jättemycket publicitet kanske...
 
Sv: Falsterbo Hunting 2007!

:angel: Svarade bara på inlägg som lämnats i tråden,som Binsan startade.Kul med nya trådar,för den delen:banana:
Ja´det är lite så jag känner...förvånande många av toppryttarna som förut startat.Svårt att inte hålla tummarna,även om jag vidhåller att det är en risk mitt i tävlingssäsongen.
Man "skiter ju inte pengar,och det regnar inte manna/hästar från himlen" vilket kanske vore enklare för alla satsande fälttävlansryttare.Sportens art är mkt krävande på alla vis.:smirk:
Det fina i Kråksången är väl iallafall att vi kan dryfta våra tankar på detta forum.Kul tycker jag:)

Vilken är risken med att ta ut en OS- häst och starta i en terräng som är betydligt mycket lättare än vad de hästarna är vana vid? Ingen av de topphästarna som har gått där hittils har det ju hänt ngt med? :confused:
 
Sv: Falsterbo Hunting 2007!

Jag tycker nog det är värre med dom som plockar dit sina unghästar :crazy:
 
Sv: Falsterbo Hunting 2007!

Jag anmälde mig och E och trodde absolut inte att jag skulle få rida. Jag skulle ändå ner till Skåne Falsterbo-veckan för att titta på tävlingarna så hästen fick åka med ner till min mor i Helsingborg. På mån kväll hade jag ännu inte hört ifrån arrangören så jag tänkte att det blir inget för min del men det hade jag aldrig riktigt trott heller. Så jag åkte ner till Falsterbo på onsdagen som hästskötare åt Anneli och jag höll på att sätta läsken i vrångstrupen när jag såg startlistan! Vem stod som nummer 10 jo, jag!

Arrangören hade missat att skicka ut meddelande... :(
Trist jag ville väldigt gärna rida E är stark mentalt vad gäller ståhej och hon hoppar bra banhoppning.

Inte kunde jag för ett ögonblick tro att folk skulle lägga märke till mitt namn i startlistan. Men döm om min förvåning hur många som frågat varför jag inte starta. Folk som jag inte ens känner till namnet. Folk kommer fortfarande fram och frågar.

En liten anekdot från Falsterbo och högsommarvärmen så här när hösten börjar göra sig kännbar på allvar med frostnätter.
 
Sv: Falsterbo Hunting 2007!

Ja, JAG var en av dom som undrade varför du inte startade! Hade ju tänkt att ligga i en buske och heja fram dig!!!:banana:
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 034
Senast: Juli0a
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 557
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 695
Senast: Saigon
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 780
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Flämtningar
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp