JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fälttävlan på Karlslund i Örebro den 9-10aug
Fälttävlan
Trådstartare
Trådstartare
eave
Startdatum
Startdatum
25 Jul 2008
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
886
Hej! Var o tränade på den banan igår
har bestämt mej för att vara med på tävlingen i aug, är det några mer som ska dit?
rolig bana
Sv: Fälttävlan på Karlslund i Örebro den 9-10aug
jag ska dit och kolla!
vad heter din häst?
Sv: Fälttävlan på Karlslund i Örebro den 9-10aug
Vad skojj!
Han heter Rebell
Hundträning
(OBS! Långt inlägg)
Hej!
Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2
3
Hundträning
Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Övr. Hund
Hej!
Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Hästvård
Hej alla kloka hästmänniskor!
Med sommaren kommer alla funderingar kring hur vi med lättfödda hästar och ponnysar ska göra.
Jag har...
Stora shoppingtråden III
Utrustning Jag fick tips från en annan kompis om babyolja i vattnet på vintrarna när pälsen är lite skör, och nu använder jag det alltid vid tvätt...
MiniLi
34 minuter sedan
Fälttävlanshingstar
Avel Ja, jag har tittat på en del fullblod och varit o provridit några stycken. Tycker det finns ganska ont om fullblod till salu nu...
Ise
Idag kl 10:47
Svar: 2
Visningar: 92
Avel
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...
skiesabove
Idag kl 10:25