Fälttävlan på tv

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare superman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 845
S

superman

Nu på onsdag 26/11 kl20.30 på svt24.Granskar tvprogrammet Anaconda fälttävlan.Pga många dödsolyckor förra året.

Sv: Fälttävlan på tv

Jaha...och vilken vinkel har de tänkt att använda tro....:crazy:

Alla avtrillningar så håll i hatten nu alla bukare för nu kommer vi på tv :rofl:

Tur det var längesedan man trillade av :angel:

(tror inte dom var och filmade på Eken eller Trollhättan förra året)

Alla avtrillningar så håll i hatten nu alla bukare för nu kommer vi på tv :rofl:

Tur det var längesedan man trillade av :angel:

(tror inte dom var och filmade på Eken eller Trollhättan förra året)

Jag tror att LenaH mycket väl kan tänka sig att vara behjäplig och glatt sända in bilderna när du åker i vattnet.....:devil:

Nu på onsdag 26/11 kl20.30 på svt24.Granskar tvprogrammet Anaconda fälttävlan.Pga många dödsolyckor förra året.

fast det är på 2:an
ska vara om Fanny Nersing ... om utmaningar i sporter etc. Tror att det blir ett ok program. :idea:
Ingen skandaljournalistik lyser ännu iallafall.. :p

hittade detta

Ungdomsmagasin. Säsong 3. Avsnitt 4 av 8. Adrenalin. Möt människor som får kickar av att göra läskiga saker. Pavel sysslar med Base-jumping, Gustaf Skarsgård spelar teater på Dramatens scen och Fanny Nersing ägnar sig åt fälttävlan, en av de farligaste ridsporterna. Hjärnforskaren Åke Pålshammar förklarar varför man kan bli beroende av utmaningar. Även 01/12 i SVT1 och 03/12 i SVT1.

Se där ja, det lät ju betydligt bättre. :) Förstod faktiskt inte varför man skulle göra ett debatt/nyhetsprogram om olyckorna NU, i år har det ju ändå *thank God* varit lite lugnare.

Ha ha vi andra lär väl få svar på vilka hjärnstörningar ni har som galopperar omkring över livsfarliga hinder :devil: :banana:

Rätt lugnt program, inte en enda vurpa :laugh:

Men galningen som gick på lina 1000 m upp den klarade jag inte av att se....:crazy:

Rätt lugnt program, inte en enda vurpa :laugh:

Men galningen som gick på lina 1000 m upp den klarade jag inte av att se....:crazy:

Ja.. en liten diskussion blev det är hemma om programmets jämförelse mellan detta och fälttävlan... :o
Är det så en del ser fälttävlan?

Ja, man kan undra...& sedan skulle jag vilja se den ft-häst som väger 800 kilo..? :angel:

Haha, nä alldeles sant! ;) Men 800 vete fan...700 säkerligen! :angel:

För & vända på det hela, när Anna gick omkull i Badminton så slog Aftonbladet till ordentligt på mittuppslaget i Sportbladet: "Här krossas hon av 400 kilo". Hmm, undra när Snacke blev en ponny..?

Liknande trådar

Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
959
Senast: Rosett
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 243
Senast: __sofia__
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 112
Senast: MJLee
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom... 115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
111 162

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka