Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon kunde definitivt inte uttala Quidditch.Alltså - jag har till stor del lärt mig leva med A-M men Fischer Chipmunk heter faktiskt bara Chipmunk, Fischer är ju ett sponsortillägg.
Och Laura Collett heter Collett med betoningen på första stavelsen, hon är britt, inte fransyska. Puh!
Det var ju tydligen flera länder som mätt banan längre än vad som angetts när de gick den igår.Jag kan inte påminna mig om att jag någonsin upplevt att ingen klarar tiden.
Inom banhoppning har det ju hänt att man korrigerat tiden under pågående tävling, men jag vet inte hur det är med fälttävlan.
Det kan väl säkert skifta ganska mycket beroende på hur man mäter den, särskilt när det är så knixig bana.Det var ju tydligen flera länder som mätt banan längre än vad som angetts när de gick den igår.
Jo säkert, det var ju inte den enklaste. Men när så många inte håller med arrangören och kungen klarar tiden så har det ju blivit något fel.Det kan väl säkert skifta ganska mycket beroende på hur man mäter den, särskilt när det är så knixig bana.
Är det inte fem lag kvar? Vad har jag missat?Om jag läser startlistan rätt så har Italien inget lag längre ?
Visa bifogad fil 174463
Den visades alltså inte på vet checken i morse ? WD ?
SÅ nu är det helt enkelt så att alla lagen som är kvar har en medalj![]()
Nej 4 lag kvar ändå tydligen ... Missade ÖsterrikeÄr det inte fem lag kvar? Vad har jag missat?
Mvh,
Lady_S
Har kommentatorn aldrig ridit på Blenheim?
Det är inte som att det är första gången hoppningen går på den här banan, jag följer bara de stora tävlingarna och vet att det går upp och ner
5* tävlingsplatser brukar underlaget hålla, speciellt under de här perfekta förhållandena
Varför pratar de strunt?