Jag kunde inte riktigt glädjas åt att vinsten i Åkerbo, låste mig vid att jag red fel väg ut från dressyrbanan och fick en tillsägelse och sen var ivägen för min tränare på hoppbanan

Tävlade dressyr helgen efter och även om resultaten inte var dåliga så nådde jag inte mina mål och blev orimligt besviken på mig själv att jag inte rider bättre. Kändes mest hopplöst, hur mycket jag än tränar, försöker fokusera så blir det bara fel och jag tappade helt motivationen.
Jag är såklart fortsatt jätteglad för min häst, hon är alltid glad och positiv och gör sitt bästa

Det är alltid trevligt att komma ut till stallet och alltid roligt att rida så det har jag fortsatt göra men utan fokus på tävling.
Har inte hoppat något alls senaste veckorna men i söndags tränade vi och det gick så bra

Ärtan var glad och pepp och även om hon ligger på så blir det inte full cirkus utan hon väntar på mig.
Ska träna terräng den här veckan eller nästa och känns det bra anmäler jag till Åkerbo v 32.
Hade funderingar på Ljuslingsbacken v 30, tyckte det var jättebra förra året men nu har de ett annat upplägg och jag kände inte att det passade mig riktigt, kommer bli för stressad av det formatet.
Film från hoppningen i helgen.
https://www.facebook.com/share/r/17icgGvRML/