Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
håller på att städa ur tangentbordet..sliter loss en rad tangenter och nu kommer jag inte ihåg hur dom satt!!nån som kan hjälpa mig?? raden som mellanslagstangenten sitter på är det..snabbt svar uppskattas!
Jag höll på att göra samma misstag
Plockade bort 2 i taget och hade lite problem med minnet Fick iaf tillbaka alla rätt, utom 2! ´och + har bytt plats, det blir lite fel ibland, men inte värre än att jag står ut, hellre lite fel och får backa, än att pilla loss hela raden för att flytta på dem
jag brukar börja med att pilla upp nån tangent med en hård och smal sak, t.ex. en brevuppsprättare (eller potatissticka ska nog också fungera), sen är det bara att pilla bort tangent för tangent.
MEN; rita av tangentbordet på ett papper först, så du får alla tangenter på rätt plats sen
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...