Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På en fånghäst skulle jag nog hellre ha 4 låga brodd än 2 större i trakten, samt att vara nogrann i att skruva ur om det inte behövs.
Folk verkar vara lata med sånt o förstår inte hur illa det är på hård barmark med brodd.
Tja höga o höga, men det är gasnka bara att inte ställa den mer på tå alls.
Det finns riktigt låga brodd.
Fast ni har väl inte de problemen. Med backar menar jag--*andra fördomen mot skåneland*
Varför ska den komma in för att äta o även VILA![]()
Jag tror än en gång att det är dumt för att inte säga jättefarligt att låsa sig vid en enda lösning till dessa hästar. Man måste själv hitta den bästa eller snarare den minst dåliga lösningen dvs den som passar ens egen häst och de förutsättningar man själv har.
När det gäller broddar som sitter i länge så är jag inte alls med.
Jag skruvar i broddarna när jag ska rida och tar ur dem när jag har ridit.
Jag tror än en gång att det är dumt för att inte säga jättefarligt att låsa sig vid en enda lösning till dessa hästar. Man måste själv hitta den bästa eller snarare den minst dåliga lösningen dvs den som passar ens egen häst och de förutsättningar man själv har.
Men om man följer väderleksprognosernaJag ville att hon skulle vila från att vara ute utan munkorg och då allt hon lyckats sätta i sig och att hennes ben skulle vila sig från snöklampar.
Ursäkta mig men hur läser du inläggen innan du svarar?
Men om man följer väderleksprognosernaber man hovis att ordna så att klampar ej uppstår när man har en hovkänslig häst eller löser det på annat sätt- tycker jag.
Men om man följer väderleksprognosernaber man hovis att ordna så att klampar ej uppstår när man har en hovkänslig häst eller löser det på annat sätt- tycker jag.