FAQ om bilder och filmer i inlägg, användarbilder etc

Sv: FAQ om bilder och filmer i inlägg, användarbilder etc

Hej, när jag laddar upp en bild här i mitt galleri, så får jag det här felmeddelandet Could not find phrase

Och längst upp så står det: Warning: Missing argument 1 for print_standard_redirect(), called in /home/buke/public_html/g/upload.php on line 469 and defined in [path]/includes/functions.php on line 2988

Är det någon mer som råkat ut för det här och vet vad det är som är fel?

Kram, Maya

jag vet inte riktigt om min fråga har med detta inlägget att göra.. men försöker..
när jag ska ladda upp bild i mitt galleri så står det "Could not find phrase". ?! HJÄLP MIG :(

Hej
Hur lägger jag in bilder i Galleriet? Får bara meddelande om att mitt konto inte är aktivt?

Hej, när jag laddar upp en bild här i mitt galleri, så får jag det här felmeddelandet Could not find phrase

Och längst upp så står det: Warning: Missing argument 1 for print_standard_redirect(), called in /home/buke/public_html/g/upload.php on line 469 and defined in [path]/includes/functions.php on line 2988

Är det någon mer som råkat ut för det här och vet vad det är som är fel?

Kram, Maya

Exakt detta meddelande får jag också när jag försöker lägga bilder i galleriet

Ruggigt irriterande!

Några av bilderna jag fick felmeddelande på, lades in i galleriet i alla fall, men långt ifrån alla jag ville lägga upp.

Jag har inte försökt testa sen dess för att det krånglade så mycket.

Skulle vara skönt om felet åtgärdades.

Kram, Maya

KL

Hur får man bilden att synas direkt i sitt inlägg?
Jag får bara en liten blå bild som man måste högerklicka på för att se bilden.

JAA, jag har läst hela tråden och jag får det INTE ATT FUNGERA :rage: :banghead: :arghh:

Test%20bild.png

Liknande trådar

IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 817
Senast: gern
·
Bukefalos Återigen har felet med att bilder inte syns i inläggen eskalerat. Jag har haft problem till och från hela tiden, det är ju inte... 2
Svar
22
· Visningar
3 253
Senast: Stollan
·
  • Låst
Ridning Hej! IngelaH, heter jag som många vet och är huvudmoderator på forumet Klassisk RidKONST. Ja för mig och många andra är ridningen en...
Svar
0
· Visningar
3 201
Senast: IngelaH
·
IT & mobiler Exempel: *Hur laddar jag upp en bild/film på internet? *Varför fungerar inte min användarbild? *Hur kan jag visa bilder på Bukefalos... 2 3
Svar
49
· Visningar
13 433
Senast: MinIan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka