Lyan
Trådstartare
Men om inte elen heller är godkänd så får ju hyresvärden åtgärda det?
Det kommer de aldrig gå med på att göra utan antingen kräva att jag själv fixar den, vräka mig eller chockhöja hyran
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men om inte elen heller är godkänd så får ju hyresvärden åtgärda det?
Det kommer de aldrig gå med på att göra utan antingen kräva att jag själv fixar den, vräka mig eller chockhöja hyran
Superfin "marsvinsanläggning! Hoppas verkligen du kan ha kvar det så.
För dig eller djuren?Blev inget möte, blev akuten
För migFör dig eller djuren?
Oh nej, hoppas du blir bättre nuFör mig
Mm, hoppas det också, fast tvivlar att det går att lösa då det är huvudet det är fel på. Samtidigt måste det nog vara meningen att jag ska finnas kvar för detta är tredje gången jag har överlevt självmordsförsök som skulle tagit död på eller gjort vem som helst till en grönsakOh nej, hoppas du blir bättre nu
*klappar om*Mm, hoppas det också, fast tvivlar att det går att lösa då det är huvudet det är fel på. Samtidigt måste det nog vara meningen att jag ska finnas kvar för detta är tredje gången jag har överlevt självmordsförsök som skulle tagit död på eller gjort vem som helst till en grönsak
Kramar!Mm, hoppas det också, fast tvivlar att det går att lösa då det är huvudet det är fel på. Samtidigt måste det nog vara meningen att jag ska finnas kvar för detta är tredje gången jag har överlevt självmordsförsök som skulle tagit död på eller gjort vem som helst till en grönsak
Tack*klappar om*
Kramar!
Har följt tråden men inte skrivit tidigare, men hoppas verkligen de löser sig för dig och dina djur! Hoppas verkligen du kan få den hjälpen du behöver på sjukhuset. Vill bara säga att jag tycker din lösning för alla dina djur såg helt fantastisk ut med
Och det finns inget annat förråd i huset som skulle kunna funka? Tänker om du kunde byta med någon annan i huset, om de förvarar annat som inte är lika svåranpassbart som just djur?Tack Jag hoppas också det. Vill verkligen inte behöva flytta marsvinen för jag kommer aldrig hitta något som funkar lika bra. Måste ta tag i att ringa fastighetsägaren imorgon igen och hoppas på att han inte redan har beslutat något som jag inte kan påverka. Känns så jäkla ruttet att ha bestämt något som kan hjälpa mig och sedan förstöra allt Försökte ju slippa allt men istället gjorde jag det värre för både mig själv och andra. Jag kommer nog inte få någon hjälp, är något av ett hopplöst fall.
Nej, de har gjort om allt annat till gym. Jag har nog haft min lokal sedan 2008 om jag kommer ihåg rätt, och innan dess hade pappa denOch det finns inget annat förråd i huset som skulle kunna funka? Tänker om du kunde byta med någon annan i huset, om de förvarar annat som inte är lika svåranpassbart som just djur?
Mm, hoppas det också, fast tvivlar att det går att lösa då det är huvudet det är fel på. Samtidigt måste det nog vara meningen att jag ska finnas kvar för detta är tredje gången jag har överlevt självmordsförsök som skulle tagit död på eller gjort vem som helst till en grönsak
Ok, va synd. Hoppas verkligen det löser sig för dig på något sätt. Försök ta emot all hjälp du erbjuds! @ainasoja s förslag lät som en bra grejNej, de har gjort om allt annat till gym. Jag har nog haft min lokal sedan 2008 om jag kommer ihåg rätt, och innan dess hade pappa den
Var bor du? Bor du i närheten av mig kan jag hjälpa dig att sköta allt kring förrådet åt dig så du slipper den stressen.
Jag bor i Västerås. Bor du längre bort så kan jag ändå hjälpa dig att kontakta hyresvärden. Skriv här eller via PM och lämna ditt telefonnummer åt mig så ringer jag dig så att du slipper ringa upp mig.
Jag är glad att du är kvar i livet och jag vill gärna att du stannar kvar hos oss
tackKramar om!!
Ja, det är jättetråkigt. Jag är glad att jag fick ta över denna lokalen efter pappa. Innan hade jag en annan lokal där gymmet ligger och de som hade sina platser där fick bara 1-2månader på sig att flytta. Den ena hade haft samma plats i 27år och sedan bara tack och hejOk, va synd. Hoppas verkligen det löser sig för dig på något sätt. Försök ta emot all hjälp du erbjuds! @ainasoja s förslag lät som en bra grej