Får inget gjort

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag avskyr mig själv. Solen skiner men jag får inget gjort. Det finns egentligen massor att göra, men jag bara sitter som ett jävla latarsle.

Jag har lyckats tvinga mig själv att så lite frön och sen gick jag ut till grönsakslandet för att rensa men det var fruset så i princip blev inget gjort.

Vad fan är det som är fel? Det finns ingen energi. Ingen entusiasm. Ingen ork.

Jag orkar ju inte ta hand om mitt ställe, men om jag säljer och flyttar, vart ska jag bo? Och hur ska jag hantera rastlösheten om jag bosätter mig i en lägenhet? Jag kommer antagligen att klättra på väggarna för att jag då inte kan göra något mer än att glo.

Jag är så trött på mig själv. Lägenhetsliv skulle vara för långtråkigt för mig men nu när jag har saker att göra så får jag ändå inget gjort. Apatin och initiativlösheten är påtaglig.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 324
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 817
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fattar inte hur det kan vara så segt att komma till skott med saker. Solen skiner ute och jag ligger på soffan. Det är ju inte så...
Svar
1
· Visningar
689
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 269
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp