Bukefalos 28 år!

Får jag ta med en burk chutney på flyget?

Vinterbad

Trådstartare
Jag är på gång att koka chutney för att ta med som present, och då slås jag av tanken att man kanske inte får ta med såna burkar på flyget? Jag ska bara flyga inrikes, men är inte precis resvan så jag vet inte vad som gäller. Ska jag slänga rabarber och lök i grytan eller i frysen nu?
 
Jag är på gång att koka chutney för att ta med som present, och då slås jag av tanken att man kanske inte får ta med såna burkar på flyget? Jag ska bara flyga inrikes, men är inte precis resvan så jag vet inte vad som gäller. Ska jag slänga rabarber och lök i grytan eller i frysen nu?
Incheckat går bra, i handbagaget får du inte ha.
 
Jag är på gång att koka chutney för att ta med som present, och då slås jag av tanken att man kanske inte får ta med såna burkar på flyget? Jag ska bara flyga inrikes, men är inte precis resvan så jag vet inte vad som gäller. Ska jag slänga rabarber och lök i grytan eller i frysen nu?

Du får väl checka in den i bagaget.
 
Jag är på gång att koka chutney för att ta med som present, och då slås jag av tanken att man kanske inte får ta med såna burkar på flyget? Jag ska bara flyga inrikes, men är inte precis resvan så jag vet inte vad som gäller. Ska jag slänga rabarber och lök i grytan eller i frysen nu?
Är den under 100 ml: inga problem i handbagage.
Över 100 ml: incheckat bagage eller inte alls.
 
Som de andra svarat.
jag hade en tub hårklet i väskan. En liten skvätt kvar i en tub som tyvärr innehållit 125 ml. Så den rök i papperskorgen.
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 267
Senast: TinyWiny
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 456
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 636
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 292
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Tungband
  • Åkerfräken

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp