Får man fråga detta här?

mimmipigg

Trådstartare
Min son vill registrera sig på ett chatställe som heter Anstalten.nu, är det någon här som har nån koll på vad det är?
Jag är mycket tveksam varje gång det dyker upp nåt nytt sånt här som barnen vill gå med i och det här har jag inte hört talas om, nån som vet??
 
Nej då det är nog ingen fara... Ungdomarna brukar "träffa# ny a vänner där samt chatta med gamla vänner som de redan känner som oxå registrerat sig där...

Ett och annat snack med och om tjejer lär det ju bli... så om du är osäker samt måste ta hänsyn till hans ålder så be honom henne visa dig runt på chatten så ser du ju själv...
 
Det ser rätt oskyldigt ut tycker jag...

Du skulle höra vilket j*vla liv det blev här hemma när min starkt troende far hittade helvetet.org där jag var registrerad, trots att det inte hade något med något ont att göra, utan var en community som vilket som helst, men med ett lite fult namn ;)


Om du vill vara riktigt försiktig (beroende på hur gammal din son är kanske...) kan du ju göra ett litet "stickprov", och nån dag be att få titta på hans "Cell", som är hans ansikte utåt på det communityt. Det säger rätt mycket om hur en människa är på nätet.
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
821
Senast: Rosett
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 286
Senast: gulakatten
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 952
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 690

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp