Gymnasie alternativ på distans eller annat

Okej det låter som att hon fick ganska så bra an passning då! Vad bra att hon kunde få dom an passningarna!
Och ja jag ska iallafall ge det en riktig chans OM det går att an passa med skolan nu. För somsagt så vill jag verkligen bli klar med grund skolan iallafall och ha behörig het till gymnasiet så det finns liiite mera möjlig heter sen!
Och jag håller med dig att det inte är ett MÅSTE att vara i hel klass och ha helt vanligt schema och så. Utan alla är ju o lika och det heltenkelt funkar inte för alla.
Jag håller alla mina tummar för att du kan få de anpassningar du behöver ❤️ jag vet hur viktigt det är för att det ska fungera och hur mycket det betydde för min dotters möjligheter att ta sig igenom skolan. Skolpersonal är jättebra på verktyg och metoder, men det är bara du som vet hur du fungerar.
 
Jag håller alla mina tummar för att du kan få de anpassningar du behöver ❤️ jag vet hur viktigt det är för att det ska fungera och hur mycket det betydde för min dotters möjligheter att ta sig igenom skolan. Skolpersonal är jättebra på verktyg och metoder, men det är bara du som vet hur du fungerar.
Tack ❤️
Och ja alltså dom i skolan är säkert jätte bra och kan jätte mycket men det hjälper ju inte förmig efter som att det är hela själva skol miljön som inte funkar. Så jag menar inget neggativt om lärarna eller nånting bara så ingen tror det! Utan det är bara om hur JAG funkar!
 
Det här såg jag på folkhögskolesajten Fristads folkhögskola har allmän kurs med extra stöd och lugnare miljö, mindre klass och dessutom skolhund i klassrummet 🙂 . Så tänkte såklart på dig om du skulle känna i framtiden att du trots allt skulle vilja läsa något på plats🙂 Även om jag vet att du är ute efter distans i första hand så ville jag ändå tipsa om den.

https://www.fristads.fhsk.se/kurser/allman-kurs/allman-kurs---gymnasieniva---npf/
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
769
Senast: Rosett
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 850
Senast: Gunnar
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 382
Senast: hastflicka
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 283
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp