Får man skryta?

Sv: Får man skryta?

Åh fy f*n jag hatar sniglar..

Vet inte ens varför jag gick in och kollade bilden. Men oavsett hur bra bilden är så går den fet bort om det är på en snigel *ryser*

Tack alla :laugh:

Och vet ni, idag fick jag se i lokaltidningen att denna bild:

hade vunnit 3:e pris i tidningens vårbildstävling :D

Jag har enbart tävlat två gånger med foton, och det är de senaste två veckorna. På pixbox (men det är väl egentligen inte någon tävling) och så denna i lokaltidningen.

Känns som att min kamerauppgradering var värd sina pengar :idea:

Jag såg din bild på pixan, jättefin är den verkligen. Så mysiga färger i den! Grattis, till båda två!

Ååh! Är det din bild?! :laugh: Minns att jag reagerade över den där den kom upp, första gången på länge dom valde en bra bild! Jättehäftig!

(Grattis till tredjeplatsen också!)

JAG SÅG DET!!

Jag loggade in där nyss och tänkte "läcker bild" sen såg jag
"bananabambi"
:D

Yes, det är jag som tagit den :laugh:

Och jag är så snopen över att jag nästan bara fått positiv kritik. En tyckte att sniglar var äckliga och tyckte bilden var obehaglig, och en annan tyckte det var usel skärpa, annars har jag bara fått trevliga omdömen. Det var kul!

Grattis till 3:e plac i tävlingen, jag ser att du var klok nog att ha ett barn med på bilden...;)

Snigeln är tagen med Nikon D300, och Tamron 90 macro. Den bilden på Elis tog med Nikon D40x, men även den med Tamron-objektivet.

Tack hörrni :-)

Ja, men visst hör barn till våren :D Längtar riktigt till alla sommarbilder jag ska ta, har så många idéer jag vill prova. Men tiden, tänk om man kunde köpa tid...

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 245
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 015
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
Svar
7
· Visningar
271
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka