Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Och vet ni, idag fick jag se i lokaltidningen att denna bild:
hade vunnit 3:e pris i tidningens vårbildstävling
Jag har enbart tävlat två gånger med foton, och det är de senaste två veckorna. På pixbox (men det är väl egentligen inte någon tävling) och så denna i lokaltidningen.
Känns som att min kamerauppgradering var värd sina pengar
Och jag är så snopen över att jag nästan bara fått positiv kritik. En tyckte att sniglar var äckliga och tyckte bilden var obehaglig, och en annan tyckte det var usel skärpa, annars har jag bara fått trevliga omdömen. Det var kul!
Ja, men visst hör barn till våren Längtar riktigt till alla sommarbilder jag ska ta, har så många idéer jag vill prova. Men tiden, tänk om man kunde köpa tid...
IT & mobiler
Jag har en Samsung A53 som för ett par veckor sedan ungefär tappade förmågan att klistra in text. Jag kan, till exempel, kopiera en länk...
Hästnyheter Mounted Games gör årets första världsmästerskap och för framtidstalanger väntar nya starter i svenska hopplag. Ingen femstjärnig tävling...
Hundavel & Ras Om du menar att man måste välja en individ innan man kan klicka på vilken information man är intresserad av, absolut. Det gäller t ex...
Ekonomi & Juridik Äger häst men säljaren vill häva köp (se annan tråd) och rasföreningen vill avvakta tills tvisten är löst med ägarbyte då säljaren...
Hästmänniskan C ponny är väl ett bättre val tänker jag ur många synpunkter. C ponny kommer hon kunna rida länge. Till och med vuxna rider ju c ponny...