Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har köpt en ny matta till vardagsrummet och förhoppningsvis ska den vara kattsäker (kattfan har ju massakrerat den handtuftade ullmattan jag hade där innan). Billig var den i alla fall och i helt rätt färg. Den är egentligen något mörkare än på bilden, medans gardinerna egentligen är lite ljusare (skitkamera).
Nu ska jag bara snygga till det här fönstret...:
... och köpa en sån här (får den om två veckor) som ska stå mot väggen som syns till höger på bilden ovan...:
... och sen är mitt vardagsrum så gott som klart! Kanske en bokhylla också, men det bli ett senare projekt i så fall.
Apropå kattsäkert hehe, är det pga katterna som pläden ligger i soffan med? Fastnar mkt hår?
Vi har idag en skinnsoffa och två skinnfåtöljer som är urbekväma men jag avskyr skinn och vi ska äntligen köpa en eller två tygsoffor, men även vi har katter. Så vi får nog kattsäkra lite här med sen
Filten i soffan är pga ena katten, ja. Hon lämnar kattformade hårmattor efter sig när hon legat och trynat en hel dag så filten får ta värsta smällen. Dock är det där tyget ruskigt lätt att håra av; bara ta en lätt, lätt fuktad trasa och dra så följer allt med.
Jag avskyr också skinn och har lekt med tanken att köpa en soffa i en annan färg, men jag avskyr bruna och beiga soffor och om jag har en mörk soffa kommer jag få samma problem då halva katten är vit.
Aaah, vita katthår är bra ibland! Mina små ligister är svarta, bruntigré och svartsköldpadda, så jag vågar tyvärr inte köpa vit soffa, trots att jag hemskt gärna vill
Men smart och enkelt med en pläd som tar det värsta!