Pepp flyttar in!

Hemma sjuk och uttråkad. Satte ihop lite före/efterbilder!
Kul att se hur lägenheten växt fram :) i maj har jag bott här 3 år!!
IMG_20200416_090215.jpg
 
Du har verkligen en särskild STIL @pepp :up: alltså, det är inte min stil men det märks verkligen en slags genomgående likadan stil genom lägenheten som blir så fin och unik!

Tänker lite typ 50-70 talet med pastellaktiga färger.
 
Du har verkligen en särskild STIL @pepp :up: alltså, det är inte min stil men det märks verkligen en slags genomgående likadan stil genom lägenheten som blir så fin och unik!

Tänker lite typ 50-70 talet med pastellaktiga färger.

Tack! Jag vet inte ens vad jag har för stil :D blandar ju nytt och gammalt. Men jag känner mig för första gången i mitt liv hemma :heart
En helt fantastisk känsla!
(Och alla som är här säger att det är ett pepphem)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 785
Senast: Praefatio
·
  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
832
Senast: cassiopeja
·
Relationer Med risk för långt inlägg! Finns säkert 100 såna här trådar.. Men jag skulle verkligen behöva lite pepp just nu. Jag och min sambo/ex...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 887
Senast: MJLee
·
Äldre Jag har precis flyttat till större boende, efter att ha bott i diverse små lägenheter med enbart ett till två fönster. Nu har jag en...
Svar
0
· Visningar
625
Senast: Eina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp