Färdig, men sidan innehåller fel

Sv: Färdig, men sidan innehåller fel

Ja det gör jag.
Kreles har sin räknare långt, långt till höger och malmhult har sin en bit ner på högerkant
Malmhult hemsida visar däremot varning för felkörning..Klickar nej och går vidare.

AM

Får bara problem med nåt scriptfel me Internet Explorer.
Mozilla Firefox har därimot inga problem alls.

Varför kan inte bara alla inse att firefox är hästlängder bättre än IE :cool:

Kanske för att IE har MÅNGA fler användare än de andra browsarna eftersom det följer med som standard i Windows. Många bryr sig antagligen aldrig om att installera något annat när de har IE. Jag tycker faktiskt att IE fungerar bra.

Liknande trådar

Mat Hur förvarar ni isbitar i frysen? Jag har tre sådana där isbitsformar från IKEA, men när jag gjort isbitar i dem tycker jag att bitarna...
Svar
13
· Visningar
743
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 683
Senast: 13579vas
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 866
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka