FÄrg I Stall?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare tusse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 3 666
Sv: FÄrg I Stall?

Först har vi två st träklädda boxar(ljust trä) endast lackade, altså utan färg.
Sen resten av boxa är i en gulaktig färg (lite ljusare)med grön"brodyr", det är skitsnyggt, och ljust.
Men väggarna i stallet är halva ljusgråa med ett mörkgrått streck som skiljer från den resterande vita väggen.​

I mitt stall har vi vinröd nertill och vitt upptill och en svart list var dom båda färgerna mötts, det är super snyggt ska försöka ta några bilder ;)

Vi har falurött och vitt:
Bild041.jpg

Ursäkta röran, shettisarna var inne och hjälpte mig att storstäda sommartid...

jätte fint me falurött.
ska ha rött eller blått.
vad tycker ni rött eller blått?????

Kan du inte måla om gallren och det i samma veva då? Svarta galler funkar ju i alla fall till alla andra färger. Jag tycker rött är snyggt och klassiskt men gult eller typ aprikos är jättefräscht verkligen, ser större och luftigare ut och ger en varm känsla. Ljusblått känns också fräscht och luftigt.

jo visst men vi målade om gallrena för några månader sedan o jag vill ha de röda.
har kollat o de passar både till rött o blått. så nu måste jag bara välja......:)

Vi har vitt i vårt stall.. med svart nertill... gallerna är svartmålade... och träet och bjälkarna är bara oljade..

Den enda bilden jag hittade..
0060.JPG

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
612
Senast: Filippa
·
Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
351
Senast: Sar
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
409
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur