Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det knepiga är att han har "fux-färgat" läder![]()
Vad har ni för färg till eran häst på tävling? Lägg ut en bild
Sitter och funderar på om jag ska köpa mig ngn speciell färg till min häst som är svart, inte så svårt tänker väl ni.. Men det knepiga är att han har "fux-färgat" läderKom gärna med några tips!
![]()
På en svart häst är ska lädret vara Mörk kastanj, eller ska och ska, det är skitsnygg. Vinrött/rött på skydd, öronskydd (om man ska ha de) och schabrak. Otroligt jätte snygg!
Har tyvärr ingen bild på hur jag hade på en svart häst när jag tävlade, men han såg ut sådär i alla fall. Mörk kastanj i läder med gulddetaljer och vinrött på schabrak, luva och skydd, fick mycket uppmärksamhet och folk tyckte att det var snyggt . Sadelgjord var samma som sadel och träns, mörk kastanj alltså.
Skrittäcke var mörkbrunt.
Låter skitsnyggt, men tyvärr så passar inte rött till min sadel, inte heller orange eller rosa.. Alltså ungefär samma färger som inte skulle passat till de flesta fuxar. Dock så tkr jag att färgen på min sadel passar jättebra till min häst, tror jag ska fixa lite bilder
Bild på skitsadeln (jag gillar den inte men hästen gör det så..) :
http://equineusaonline.com/catalog/images/wintecCloseCT.jpg