Färg till svart leopardtiger?

via

Trådstartare
Jag har en häst som är svart leopardfärgad. Jag är i sadelköpartagen åt honom. Eventuellt blir det en begagnad, och då blir det ju den färg det blir. Men jag funderar även på en star trekk espaniola, där jag har blivit väldigt förtjust i den natur/creme färgade sadeln. Frågan är om det blir för "rörigt" med något annat än svart på den här hästen?
jerryliten.jpg

Bild på sadeln finns på http://kaupreridsport.e-butik.se/
Klicka på spanskt/akademiskt/dressyr och sedan på sadlar.

Sv: Färg till svart leopardtiger?

vilken snygging!
jag tycker nog att det är snyggast med svart på honom. Det matchar lite bättre. Eller kanske mörkbrun? :idea:

Men svart tycker jag är snyggast iallafall.

/Lollo

Tack för ditt svar! Ja, det tycker nog jag egentligen också, men den där sadeln är ju så attans snygg...

Ingen som vill säga att "Jo, det vore toppensnyggt med den sadeln på den hästen!"

trpr du kan ha vilken färg som helst. bara du har ett enfärgat, typ svart schabrak och samma färg på sadel och träns

men annars finns den ju i svart också! Men det blir nog snyggt!

Liknande trådar

Utrustning Jag har av och till drömt om en Star Trekk Espaniola, sedan 2008. Min briljanta plan var att köpa en sådan under nästa vår, men nu...
Svar
5
· Visningar
1 552
Senast: Equidaem
·
Utrustning Hej, Nu har jag läst många trådar om akademiska sadlar men inte riktigt fått svar på de funderingar jag har. Jag vill skaffa en...
Svar
11
· Visningar
4 682
Utrustning Jag har en unghäst e.Akribori med kort, närmast spikrak och väldigt bred platt (tänk ponny...) rygg och en relativt "normal" manke. Vi... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
19 788
Senast: Supersalt
·
Utrustning Hej alla! Det är ett evigt problem med dessa sadlar! Jag har en bred PRE som redan växt ur sin sadel och jag pallar inte (läs:har...
Svar
18
· Visningar
2 861

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka