Färgerna på Pikeurs ridbyxor

Mjuff

Trådstartare
Jag ska köpa ett par Pikeur ridbyxor. Cindy blir det nog. Men jag har svårt att välja färg! Kanske beställer från nätet, och där kan man oftast inte ens se alla färgalternativ.

Så jag tar gärna emot tips om vilken färg ni tycker är snyggast! Och det vore super om ni hade någon bild på dem att bifoga! (Kom ihåg, bara egna bilder, ej copywright).

Var ett tag inne på att köpa mud/schlamm. Men jag vet inte, känns som de kan vara svårmatchade. Hmm...

Så in med tips nu snälla! :idea:

Sv: Färgerna på Pikeurs ridbyxor

det finns ju färgkartor i väldigt många affärer.... om du googlar så hittar du.

schlamm är btw mkt lättmatchat, passar till allt!:)

Om du inte får svar idag kan jag kolla upp det i morgon åt dig ;)
Edit: Är det Art. numret du vill ha?

Senast ändrad:

vill bara veta va färgen heter för ja vill ha ett par sånna :D
du kan ju smsa när du vet :D

Vad du tar allt för givet :p

Tror att färgen heter "anthrazit" men skall kolla närmare i morgon då jag hoppar in i favoritbutiken för ett ärende själv.

Senast ändrad:

tror jag inte, antrazitgrå brukar vara väldigt mörk. men kolla på amira-equi.com där finns alla färgkartor.

tack!!!
sugen jag blir :d

vintertyget?!
de jag köpte är lite, inte så bomull :p

*kl*

Har beställt ett par Mondega i valnöt med chokladbrun skoning från England som jag förväntar mig hamnar i lådan vilken dag som helst nu.
Mycket förväntandsfull på den färgkombinationen! :)

Liknande trådar

Utrustning Efter en natt med mardrömmar om att jag inte hittade matchande nyanser på mina nya tävlingskläder (:angel:) så ställer jag frågan här...
Svar
18
· Visningar
1 683
Senast: MiniLi
·
S
Utrustning Jag är på gång att köpa ett par nya ridbyxor, och kanske beställa från nätet. Storlek och modell är redan klar, då jag har Pikeur Cindy...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: sundance
·
H
Utrustning Jag ska införskaffa mig en ny hjälm, kavaj och ridbyxor och behöver hjälp med vilken färg jag ska väjla. Har bestämt mig för att köpa...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: hannie
·
Utrustning Jag söker med ljus och lykta efter ett par ridbyxor Pikeur Cindy i färg mud/slamm, strl 88. Det tar tre månader att beställa dem från...
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka