Farmen 2017

Underbart att Niklas vann. värd det, tycker han verkar vara en fantastisk människa som dessutom inte pratat skit eller varit rutten mot någon under programmets gång. Den mest värdiga vinnaren på flera år.
Precis. Men ändå försökte Bettan få honom att erkänna att han inte varit "ärlig".
Men tänk, en del människor häver inte ur sig elaka saker till höger och vänster. Att snacka skit betyder väl inte att man är ärlig, tycker jag.
 
Precis. Men ändå försökte Bettan få honom att erkänna att han inte varit "ärlig".
Men tänk, en del människor häver inte ur sig elaka saker till höger och vänster. Att snacka skit betyder väl inte att man är ärlig, tycker jag.
Ibland är det bättre att hålla sina åsikter för sig själv. Jag kommer aldrig förstå logiken bakom skitsnackare som ska rättfärdiga sitt skit med att dom är "ärliga".
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 254
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
500
Senast: snorp
·
  • Artikel
Hästnyheter En unik, internationella arena för både dressyr och hoppning. Det är visionen när belgiska Ashford Farm expanderar över ett 80 hektar...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
16 205

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp