Farmen 2017

Förvånar mig inte om Calle vinner över Hasse i semin. Hoppas dock att han tröttar ut sig så vansinnigt där att Niklas piskar skiten ur honom i själva finalen sen. :devil:

Jag höll ju en extra tumme för Maria, men med tanke på hennes hjärnsläpp hade vi nog inte sluppit Calle ens om han hade varit med och tävlat. Gubben verkar ju påläst tyvärr. :meh:

När Paolo sa att Calle inte skulle behöva tävla såg jag ut som: :wtf:.
 
Jag blir förvånad ifall Calle inte vinner nu, som jag sagt länge, den självgode jäveln kommer säkert ta hem hela alltet.
Otroligt tråkigt att alla kvinnor åkte ut så tidigt, och att Maria inte tog sig till final.
 
Hur bra är Niklas på att hugga och såga? Egentligen borde inte svampen ha en chans, han ser ju så skör ut.


Hasse var mycket mer påläst än jag kunnat tro. Han är ju inte de som skyltar med sina kunskaper, så där var jag faktiskt förvånad.

Nu är farmen snart slut för i år, det kommer bli tomt. :cry:
 
Senast ändrad:
Jag vet faktiskt inte vem jag håller på, men det får väl bli Hasse. Han har alltid varit harmonisk och trevlig oavsett situation på farmen.
 
Hur bra är Niklas på att hugga och såga? Egentligen borde inte svampen ha en chans, han ser ju så skör ut.


Hasse var mycket mer påläst än jag kunnat tro. Han är ju inte de som skyltar med sina kunskaper, så där var jag faktiskt förvånad.

Nu är farmen snart slut för i år, det kommer bli tomt. :cry:
Hasse var otroligt duktig faktiskt. Ger mig den på att Svampen klamrar sig fast till nästa säsong...
 
Snart dags! Det är väl idag det avgörs, om jag fattat det rätt?

Jag sätter mina stålar på att Calle vinner!
Vad säger ni andra?
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 254
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
500
Senast: snorp
·
  • Artikel
Hästnyheter En unik, internationella arena för både dressyr och hoppning. Det är visionen när belgiska Ashford Farm expanderar över ett 80 hektar...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
16 209

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp