Farmen 2017

Med tanke på att såna spekulationer alltid brukar vara felaktiga så, nja :p Jag hörde förut att vinnaren får sina pengar efter att finalen sänts i tv dock, vet inte om det stämmer men jag hoppas att det är så iom att det brukar spekuleras om någon varje år. Alltid är det nån som köpt hus, bil eller tuttar liksom.
Jo dom får pengarna efter. Men det hindrar ju inte att man lånar 100.000 för att sen betala tillbaka
 
Jag blev bara arg när jag såg de där tre. Utan tvekan de tre jag tyckt sämst om i årets upplaga. Alex var väl (konstigt nog) lite okej under utfrågningen, men både Stina och Linnéa tjafsade ju bara om personliga grejer och om varför de blev utröstade? Det jag tänkte på mest var
1) när Jerry sa att han inte tyckte att Linnéa gjort något alls. :rofl:
2) när Stina anklagade Calle för att han hade valt henne, nu är inte Calle min favorit direkt men herregud, han hade varit där typ två dagar då, han var ju tvungen att välja någon.
3) vad var det där med att Hasse skulle ha mobbat Stina? Det måste jag totalt ha missat.
 
Hoppas för övrigt att Alex får med sig bittra tjejligan på att rösta på Niklas eller Hasse. Tror annars att Linnéa av ren bitterhet mot de "gamla" deltagarna skulle kunna välja Calle, och det får inte hända! :eek:
 
Jag blev bara arg när jag såg de där tre. Utan tvekan de tre jag tyckt sämst om i årets upplaga. Alex var väl (konstigt nog) lite okej under utfrågningen, men både Stina och Linnéa tjafsade ju bara om personliga grejer och om varför de blev utröstade? Det jag tänkte på mest var
1) när Jerry sa att han inte tyckte att Linnéa gjort något alls. :rofl:
2) när Stina anklagade Calle för att han hade valt henne, nu är inte Calle min favorit direkt men herregud, han hade varit där typ två dagar då, han var ju tvungen att välja någon.
3) vad var det där med att Hasse skulle ha mobbat Stina? Det måste jag totalt ha missat.

Du ser så där en 20 minuter per dygn. Det är lätt att missa både mobbning då och även de vettiga frågorna. Stina var som jag såg det mobbad av nästan alla. De visade med all tydlighet att hon inte var välkommen tillbaks efter tvekampen. Hon mådde verkligen uselt och var i det närmaste utfryst..
 
Du ser så där en 20 minuter per dygn. Det är lätt att missa både mobbning då och även de vettiga frågorna. Stina var som jag såg det mobbad av nästan alla. De visade med all tydlighet att hon inte var välkommen tillbaks efter tvekampen. Hon mådde verkligen uselt och var i det närmaste utfryst..

Ja, men jag menade om det var något som specifikt jag hade missat och som alla andra hade sett? Jag såg mest Stina bråka med Maria och Bettan, killarna verkade inte vara involverade i det alls? Har han mobbat henne så har han, men märkligt att produktionen valt att inte visa ett skit av det när det är sånt som drar rubriker och tittare.
 
Ja, men jag menade om det var något som specifikt jag hade missat och som alla andra hade sett? Jag såg mest Stina bråka med Maria och Bettan, killarna verkade inte vara involverade i det alls? Har han mobbat henne så har han, men märkligt att produktionen valt att inte visa ett skit av det när det är sånt som drar rubriker och tittare.
Utfrysning ger inte bra tittarsiffror, och jo jag såg gruppen ägna sig åt det.
 
Jaaaa! :banana:

Det spelar ingen roll vem av Hasse, Maria och Jerry som går till final nu, även om jag håller en extra tumme för Maria. Men bara det inte blir Calle. Skulle det ändå bli det tror jag Niklas har bäst chans att slå honom också. Dessutom verkar Niklas vara en fantastiskt fin människa, väl värd den platsen.
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 254
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
500
Senast: snorp
·
  • Artikel
Hästnyheter En unik, internationella arena för både dressyr och hoppning. Det är visionen när belgiska Ashford Farm expanderar över ett 80 hektar...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
16 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp