Bukefalos 28 år!

Farmen 2017

Funderade just igår över hur man kan vara så olikfärgad i ansiktet. Självförvållat då, tydligen.
Och han som blev så arg igår verkar ju inte helt naturlig heller.... Kan de inte bara välja ut vanliga människor, det blir intriger och bra tv ändå.
 
Jag håller med dig.
Den där robban som minsann "säger vad han tycker" framstår däremot som en omogen liten pojkspoling i mina ögon.
"Jag kräks av feminism", vem fan säger så?

Är det han som gafflade om " att ni märker när jag blir arg"? Åh ok liksom tufft:grin:
Har inte lärt mig namnen på deltagarna ännu.
 
Jag håller med dig.
Den där robban som minsann "säger vad han tycker" framstår däremot som en omogen liten pojkspoling i mina ögon.
"Jag kräks av feminism", vem fan säger så?

Någon som antagligen haft liknande diskussioner tidigare i livet (med vad man får anta) liknande människor och som antagligen inte förstått grejen med feminism alls.

Det jag inte fattar är varför man öht drar igång en sån diskussion i ett sånt läge där man inte ännu lärt känna varandra och brist på mat och ork gör en mer lättirriterad :confused: Fast det är klart, det är ju det som är grejen med Farmen. Hade det suttit en grupp med folk med utbildningar från Chalmers hade det ganska troligt sett annorlunda ut och hur kul tv hade det blivit då :p
 
Någon som antagligen haft liknande diskussioner tidigare i livet (med vad man får anta) liknande människor och som antagligen inte förstått grejen med feminism alls.

Det jag inte fattar är varför man öht drar igång en sån diskussion i ett sånt läge där man inte ännu lärt känna varandra och brist på mat och ork gör en mer lättirriterad :confused: Fast det är klart, det är ju det som är grejen med Farmen. Hade det suttit en grupp med folk med utbildningar från Chalmers hade det ganska troligt sett annorlunda ut och hur kul tv hade det blivit då :p
Jo, här håller jag helt med dig :)
 
Det där med att bli arg över saker som det inte finns någon anledning att bli arg över, och att låta sin ilska gå ut över människor som inte förtjänat det (som att man trampar snett och gör sig illa och blir förbannad på de andra som ju inte kunde veta att det gjorde ont)... Det är en vidrig egenskap som jag aldrig kan acceptera. Det säger så mycket om personligheten. Tycker genuint illa om den mannen redan nu.:wtf:
 

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 324
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
536
Senast: snorp
·
  • Artikel
Hästnyheter En unik, internationella arena för både dressyr och hoppning. Det är visionen när belgiska Ashford Farm expanderar över ett 80 hektar...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras 2017, när jag hade planer på förra kullen, vet jag att vi var flera uppfödare på forumet som hade en tråd om våra kullar. Planerandet...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
17 827
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp